Vuoden 2025 Olutpolkija on valittu tänä vuonna seuran hallituksen toimesta ja tittelin on erittäin vahvoin meriitein ansainnut Leo Sydänmaanlakka!
Perusteluina valinnalle huima kisavire menneellä kaudella ja seuran tunnetuksi tekeminen isolle yleisölle kurapyöräilyn puolella erittäin vahvan taustajoukon tukemana! Hallitus onnittelee Leoa ja toivottaa kisamenestystä myös jatkoon! 🤘🏼🚵🏼




